zondag 5 juli 2015

Juffenkado's

Met voor ons brabanders nog twee weken te gaan, is het einde van het schooljaar in zicht. Dat betekent kadootjes maken. Het is een beetje traditie geworden om de juffen aan het einde van het jaar te bedanken voor de fijne tijd op school met een kleinigheidje.
Fiene gaat over naar groep 5 en geeft de juf Manon een pennenzak. Alle lijntjes en de naam is allemaal door mij gemaakt :-) 

En de juffen van Suze, tja onze Fiene ging haar zus al voor... Dus de pennenzak hebben ze al ;-)

Voor juf Joke, juf Jeanne en inval juf Ellen maakte ik de Julliette uit het boek Mijn Tas. Ik bestelde couponnetjes van Petit Pan bij Keetjesknutselshop. En gebruikte kamsnaps als sluiting.
17 juli is de laatste schooldag. Suzes kleutertijd zit er dan op en volgend schooljaar start ze in groep 3. 
Apetrots ben ik op m'n meiden en lieve juffen bedankt voor het fijne schooljaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten