woensdag 18 februari 2015

Zomers naaien

Nu de zomer in zicht komt is het tijd voor zomers naaien. Ik bestelde een poosje geleden tijdens een verjaardagsactie met korting een voorraad stofjes bij Bora . Leuke tricot stofjes die erom schreeuwen om tot jurkjes, rokjes en shirtjes omgetoverd te worden.

Voor Fiene werd het een jurkje voor de warmere dagen. Ik gebruikte een patroon van een T-shirt met aangeknipte mouwen uit de Ottobre 3/2012. Verlengde het voor- en achterpand en tailleerde dit iets met een gebogen lineaal.
Ik maakte maat 146 voor onze 7 jarige. Het jurkje op zich is simpel, maar met leuk riempje of vestje erop helemaal hip.

Zie hier mijn eigen label!!! Ik bestelde op Etsy bij Eyluldesigns. Mooie geweven labels, klantvriendelijk en met een week of drie geduld in huis!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten