vrijdag 23 januari 2015

van Pluk!

Mijlpaal! Een eigen blog beginnen over mijn creaties die ik veelal voor mijn kids maak of als cadeautjes weggeef. Vaak met leuke reacties erop en hoe ik het in elkaar steek. Dus nu is er een plek waar men mij kan vinden online voor vragen, suggesties of verzoekjes.
Bij zo'n blog hoort natuurlijk een huisstijl. Vandaar het vrolijke hartjes tekstballonnetje en de naam van Pluk! eraan toegevoegd. Maar wie is pluk?
Pluk is mijn koosnaam al jaren, door mijn man gegeven. Ik had toen ik hem leerde kennen een kapsel wat uit plukjes bestond. De plukjes verdwenen en de naam bleef.

Mijn man, laten we hem lief noemen, waarmee ik al 12 jaar samen ben waarvan bijna 8 getrouwd. Inmiddels zijn we een schare kinderen rijker. Fiene van 7 jaar, Suze van 5 jaar en Abe van 2 jaar.
En nu dus een blog rijker! Binnenkort meer, maar voor nu

Groetjes
                                              
van Pluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten